Over 102792
motifake

Onda Demotivational Poster


~ QUESTION ~ - “Why is Monday so far away from Friday but Friday is so close to Monday?”


TAGS: monday friday question weekend
Rating: 4.93/5

More motifakes by beastmaster

spacedog - July 31, 2012, 7:26 pm
Heh, Gingercat.


MONDAY - Has Been Cancelled Due To A Lack Of Interest.


TAGS: monday business work job office
Rating: 4.73/5

More motifakes by Airstreamphoto

5150monkeylove - December 10, 2011, 11:30 am
Of course you get a 5 from me. Good job!
mariand - November 27, 2011, 10:42 am
cool... I guess we're talking about work
maoworks2 - November 27, 2011, 10:11 am
Mite Has Well Do The Rest Of The Week Too


PROZAC -




MONDAY - Is a horrible way To spend the 1/7 Of your life


TAGS: oh no it s monday again
Rating: 4.53/5

More motifakes by Sho



MONDAYS - I used up all my sick days, so I'm calling in dead.


TAGS: mondays
Rating: 4.55/5

More motifakes by Sound

Sound - June 28, 2011, 10:13 am
4.95, really... jerks


HARLEY-DAVIDSON - Harleys played their part in WW2 Your Honda mows my lawn


TAGS: harley wla ww2 honda mower
Rating: 4.11/5

More motifakes by AlVokes

MashiMashi - March 21, 2013, 9:43 am
GOOD LUCK IN THE SWEET 16 go badgers, THIS WOULD'VE BEEN FUNNIER HAD YOU USED A RENAULT OR FRENCH VEHICLE.
ughomer - March 20, 2013, 3:32 pm
Made in Wisconsin, sold worldwide. 5L


YEP - It's Monday here, too.


TAGS: monday
Rating: 3.08/5

More motifakes by ERIC

kenny - March 26, 2009, 10:42 pm
YEP - this site still has ****ty content.
Shtoink - October 28, 2008, 5:51 am
yay wit! thanks :D this kid kinda looks like waldo with that hat though
Motifake Wit Liberation Front - October 28, 2008, 3:26 am
--baby! Newborn plus funny hat plus mushface plus leaning on one arm equals supercute baby. I will concede that your baby is cuter. As a fellow dad, I understand perfectly.
Motifake Wit Liberation Front - October 28, 2008, 3:24 am
But Shtoink, you gotta give this baby some wiggle room for cuteness. I mean, it is wearing that hat, and it's giving itself the mushface, which distorts the natural cuteness. Besides, check out the size of that boppy pillow. That is one tiny newborn ba
Shtoink - October 28, 2008, 3:13 am
*p***bear (like a werewolf or vampire)
Shtoink - October 28, 2008, 3:12 am
this one is nto that cute. MY baby is cute! but no pics or some of you nameless individuals might transform into the p*** i know you got bite by
Tony - October 27, 2008, 10:19 pm
What Sean?
Sean - October 27, 2008, 6:25 pm
*things ... (but not the kittens from them freaky bald cats though ... yikes)
Sean - October 27, 2008, 6:20 pm
So you breeders think them thigs are cute, eh? Two words for you then: kittens!
Susan - October 27, 2008, 4:53 pm
I Love it, Love it, Love it~
Motifake Wit Liberation Front - October 27, 2008, 11:09 am
Very funny. Good demotie, and the baby's expression makes it.
incredoman - October 27, 2008, 9:52 am
yep...


SOMETIMES - Mondays are like that




MONDAY MOURNINGS - The day we bury another weekend; And weep for what we did Plan the flowers we need to send; and remember where the body's hid!


TAGS: monday mournings
Rating: 3.8/5

More motifakes by Chef

szo850 - October 23, 2012, 2:36 pm
Ren!!! I miss that show!
grazanita - September 9, 2010, 3:23 pm
Lmao!! He's never looked so good!
Mooooooooooooooooooo - May 17, 2010, 9:58 pm
Nice play on words...bad punctuation.......some lions...I'm non-committal.
GreyScorpion - May 17, 2010, 9:25 pm
Who died?


WAKE UP CALL . . . - . . . for motorists who talk on cell phones and text while driving.


TAGS: volkswagon motorcycle honda cell phone texting safety driving riding crash
Rating: 2.71/5

More motifakes by todd snyder

nazaroo - January 30, 2012, 9:16 am
"Hello, baby, yeah, Don't leave for the club yet. I'm coming over as fast as I can. I'll be there in like 2 seconds. ...hello hello? d***!"
ultranothing - August 22, 2010, 4:30 pm
She may have been on a cellphone, but the rider was going 85MPH - and she turned out from a side-street. Highways don't have side-streets, so this ja****s was doing 85 on a city street. Don't always blame the motorist. Lot's of drivers ride like morons
Haarakkon - November 11, 2009, 6:33 pm
And now it's a freak show attraction in a suburban mall. Cool headstone.
DreMagnum - November 11, 2009, 5:48 pm
because motorist doesnt mean car driver..........
freestyler - November 11, 2009, 5:45 pm
PLEASE read your own motifake before posting it...the car driver was on the phone not the motor.
Z-Bob - November 11, 2009, 8:56 am
Amen, brother...
Preacher Man - November 11, 2009, 1:15 am
The car came out of a side street, indicating it was probably in town, where most speed limits top out at 35 mph. The motorcycle was going 85 mph. I'd say the idiot on the cycle was more to blame than the person on their cell phone.


MONDAY - is an awful way to spend 1/7th of your life.




HAVE YOU EVER NOTICED - That Monday's just seem to strangle the life out of you ?




MONDAYS - You're telling me they are going to happen every week ?




HONDA - Because having a Honda dont make you go faster...


TAGS: honda ricer
Rating: 2.17/5

More motifakes by HondaBoy

mort1369 - May 4, 2012, 10:32 pm
Honda: History Of No Decent Acceleration.
Honda - May 11, 2009, 12:00 am
Because it will out last your Domistic car!!
asdf - April 1, 2009, 12:05 pm
Driving a Honda is like being in the special Olympics, win or lose your still retarded.
barockeva - January 10, 2009, 7:13 pm
Honda, because rice wont burn itself.


CALM DOWN MOOOOOOOOOO - let's go back to Friday afternoon and try to retrace your steps


TAGS: help me rhonda
Rating: 4.62/5

More motifakes by Airman

Mooooooooooooooooooo - March 28, 2010, 2:42 am
5L
Mooooooooooooooooooo - March 28, 2010, 2:42 am
I couldn't help mooself.......someone left a sh** of whiskey on the seat...
ICEMAN - March 27, 2010, 7:50 pm
Nice. 5L


OMG -




IT'S MONDAY -




THE BLUES -


TAGS: monday victimised
Rating: 4.91/5

More motifakes by CaptainBaked

tellitlikeitis - June 27, 2011, 6:57 am
Agreed and thank you. Nice one.


BONDAGE - The Egyptians Took It Too Far. ... I Think?


TAGS: b****** mummies egypt
Rating: 3.64/5

More motifakes by Treehodger

Treehodger - February 20, 2010, 9:21 pm
Odd, I don't remember making this one? But it has less then three, so I must have made this. Lol!
Derek - February 15, 2010, 5:17 pm
[mumble mumble]... saaaaafeword


STOCKHOLM SYNDROME - ..and now we play the waiting game.


TAGS: superhero wonder woman b******
Rating: 4.77/5

More motifakes by TehOz

TehOz - March 15, 2011, 7:20 pm
itll take a while to adjust to these moderators tastes
TheOne - March 15, 2011, 6:06 am
Don't die too early I see something from these fakes.5L.
voodoo3535 - March 15, 2011, 12:53 am
I hate this game. But 5 amazons on the floor.
TehOz - March 15, 2011, 12:42 am
Tyvm
crankyhead - March 15, 2011, 12:34 am
Hey new guy, good 5how.
5150monkeylove - March 15, 2011, 12:28 am
Waaaaay better than my first, or most of them to be honest
TehOz - March 14, 2011, 11:51 pm
TY
TehOz - March 14, 2011, 11:50 pm
Ive been building Lolz for 2 years, I needed a new forum and I welcome the challenge.
agdaniele - March 14, 2011, 11:47 pm
It shows. Welcome aboard. Prepare to be judged harshly, now that you've proven ability.
TehOz - March 14, 2011, 11:38 pm
For quite some time. Ty
agdaniele - March 14, 2011, 11:35 pm
Well, well... this is too good for a seedling. How long have you been lurking? 5L


HANG HANOI JANE FONDA -


TAGS: political treason traitor jane fonda
Rating: 3.44/5

More motifakes by Mark

Fredric T - July 28, 2009, 10:01 am
But she gets away in that one Kind of a downer realy
Mark - March 21, 2009, 9:23 pm
If more people had voted for McCain we could be watching a public execution on pay-per-view tonight.
WTFO - February 27, 2009, 7:38 pm
I saw one of those when I deployed last year. I always chose that urinal, then some PC prick had it removed. I almost pity the sucker that had to peel it out of the urinal.
Mark - February 16, 2009, 11:46 pm
Deltabob - From what I've seen that's pretty much standard issue at every VFW, American Legion, and AMVETS, that I've ever been in.


when your coffee attacks, -


TAGS: monday blackcat killer coffee
Rating: 5/5

More motifakes by mizzdizz

mizzdizz - March 30, 2015, 8:30 pm
LOL! True, true!
Silverheart - March 30, 2015, 6:07 pm

When your coffee is strong enough to fight back, then you KNOW it's just strong enough!


MONDAY -




HANOI JANE - Your Table Is Ready


TAGS: jane fonda hanoi jane vietnam anti air gun
Rating: 3/5

More motifakes by NYHCx845

BoneCD - December 9, 2009, 3:51 pm
5 Poodles for the Hanoi Jane reference


ANACONDAS - Come on in!! Theres always room!


TAGS: snake eat come on in anaconda lol scary funny fence
Rating: 2.62/5

More motifakes by i am xombie

Snakechic - September 7, 2011, 11:55 pm
Except the fact that snake is an African Rock Python.


APPREHENSIVE -




BREAKING UP - THINGS ARE CERTAINLY ABOUT TO.




JEEP -


TAGS: jeep honda
Rating: 3.19/5

More motifakes by jeepdude24

Densaku - March 10, 2010, 2:29 pm
I would take a Jeep over a Humvee anytime.


monday's coming! -




POOR CHOICES -


TAGS: screw with the wrong person and it could go really bad b******
Rating: 4.67/5

More motifakes by 5150monkeylove

5150monkeylove - November 5, 2010, 2:31 am
the chains were shopped in as well.... The original artist of the pic was awesome
5150monkeylove - November 5, 2010, 2:30 am
no bunnies were harmed in the making of this motifake... the right leg was shopped to the left side
5150monkeylove - November 4, 2010, 9:01 pm
This is what happens when you search "b******" on google. I was actually looking for something to go with a "restraint" fake I was working on
ICEMAN - November 4, 2010, 8:55 pm
Jeez. Who knew sean was into that ****?
spacedog - November 4, 2010, 8:55 pm
Nice.


Mondays -




MONDAY - If the next person tells me I have the Monday's.... Wait DAMN IT It's Only MONDAY?!?




I ONLY DRINK -


TAGS: you can kiss me on a monday
Rating: 3.88/5

More motifakes by Airman

jameswnash - October 28, 2010, 8:56 pm
Who says Motifaking cannot be educational!


I HATE MONDAYS - the only thing everybody agrees on




FACES IN PLACES - Italians have a really weird sense of humor


TAGS: pagani zonda
Rating: 3.25/5

More motifakes by turbojett

turbojett - February 25, 2010, 8:20 pm
Yeah, they actually call it the "Tricolore" model.
Derek - February 25, 2010, 6:22 pm
I like the tricolour highlight - a very nice touch.


OPHIDIOPHOBIA -


TAGS: ophidiophobia snakes anaconda babies
Rating: 3.23/5

More motifakes by ronsart

Sean - March 29, 2009, 1:30 am
Garden snakes killed my father! Oh, wait, no. I blamed it on the garden snakes. Uhmm, nevermind.


MONDAY NIGHTMARES - no its not a mug shot I just need a damn coffee...




SMALLER MEATS OR BIGGER BIKE? - Cant Turn Em, But At Least I Got Em!


TAGS: honda lmao lol funny true
Rating: 2.15/5

More motifakes by duramax67

CANADA - February 6, 2010, 4:00 pm
Its a mudzilla kit and that honda will catwalk no problem


Mondays -




Welcome to America -


TAGS: skedaddle bounce vamoose ondalay jet
Rating: 5/5

More motifakes by vindicator

Reality Lord - July 1, 2014, 7:53 am

LOL...nailed it


skin deep -


TAGS: monday skin
Rating: 4.9/5

More motifakes by Sho

chickenlittle - September 14, 2013, 9:44 am
Funny!!! 5L :D
lgvernon - September 14, 2013, 12:42 am

I don't think Clearasil is gonna fix this one!~~5ls!~


WAKE UP -




house hold chores -




WASTELAND -




CORPORATE BLING -




LILIPUTIANS - Damn The Luck


TAGS: liliputians snowmen b******
Rating: 3.29/5

More motifakes by Swamp Fox

TheGrayFox - May 25, 2010, 8:43 am
lol


SNORLAX - You ARE the Father!!!




HATE MONDAYS? -




HONDAS - Just like Harleys but not nearly as cool




HONDAS - Beacause someone has to tow everything else back to camp.


TAGS: honda
Rating: 2.1/5

More motifakes by HondaGuy



PAGANI-ZONDA - Eats dodge vipers for breakfast..!!


TAGS: zonda
Rating: 2.1/5

More motifakes by english--and proud

Duncan - June 21, 2009, 8:51 am
Testing out the boot space. He's the only one that would fit.
Doc - February 14, 2009, 7:06 am
If that's a Zonda, then where's the Hamster?
MEH - November 24, 2008, 4:00 am
I find vipers a little crunchy ..


HONDA RECON - who says they cant turn 26s?


TAGS: honda recon
Rating: 2/5

More motifakes by deerslayer

CANADA - February 6, 2010, 10:14 pm
you seen that other poster too eh?


Awkward Moment -


TAGS: awkward moment monday cry kid
Rating: 5/5

More motifakes by JesusWept

GaryO - June 3, 2015, 12:48 pm
amen...whut day izziss?
EmilioDumphque - June 3, 2015, 9:43 am
Not if you retire.


Mondays -


TAGS: stormy monday motifake calendar daily theme may 2015
Rating: 5/5

More motifakes by Silverheart

concern3 - May 12, 2015, 4:28 am
a 5er, nice work
GaryO - May 11, 2015, 9:23 pm
Well, it's raining here at the cabin, if that helps.
mizzdizz - May 11, 2015, 5:31 pm
Oh just go ahead and rub it in Big O, while the rest of us have to grind on in the real world dealing with real Mondays! LOL! I'll be laughing when you get snowed in!!!!LOL! Glad you n the mrs. having a good time! Everyday is Sat.? I'm jealous!LOL!
mizzdizz - May 11, 2015, 5:26 pm
LOL! Too funny!!!!! I luv Monday jokes! Be adding this to the collection. This is also one of my favorite pics. Its fun to see what different people have done with it. This is great! 5 LOL lions!
GaryO - May 11, 2015, 1:47 pm
well, I'm kinda enjoyin' mine, but that'5 mighty fine poster....yessir


Monday -




Stress Ball -




You know its monday when... -




Bring it on monday! -




Ball Gag -




Grudging Admiration -




You know it was a good weekend -


TAGS: monday even house has hangover
Rating: 5/5

More motifakes by mizzdizz

JesusWept - May 18, 2017, 5:55 pm
The insurance company might disagree :))
mizzdizz - May 13, 2017, 3:52 am
Thanks, Cern! chuckle, chuckle...
concern3 - May 13, 2017, 3:33 am
Amen sister


DYSLEXIA -


TAGS: would this be a f onda
Rating: 5/5

More motifakes by mizzdizz

mizzdizz - August 28, 2016, 11:09 am
chuckle, chuckle...that's what it wants to be when it grows up?
JesusWept - August 27, 2016, 5:27 am
Not to mention megalomania. A Hyundai thinks it's a Ferrari.
mizzdizz - August 26, 2016, 8:29 am
Thanks, Cern!
concern3 - August 26, 2016, 7:39 am
Nice, UP yours


you know its monday -




monday's coming! -


TAGS: i hate monday
Rating: 5/5

More motifakes by mizzdizz

mizzdizz - June 14, 2016, 5:28 am
Thanks, JW! I'll be in and out for awhile. I've got some major stuff to deal with, so my presence will be on and off until the dust settles! I'll be dropping in when I can.
JesusWept - June 13, 2016, 5:52 am
Nice streak, dizz! Nice to see you're back ;)


De Sade -




sign of a good weekend -




Its Monday, isn't it! -


TAGS: monday cat
Rating: 4.91/5

More motifakes by mizzdizz

mizzdizz - June 8, 2015, 1:41 pm
Thanks, Bandit!
Bandit5906 - June 8, 2015, 12:02 pm
Very cute: miniature grumpy cat!


Monday -


TAGS: monday redheaded stepchild of the week no offense to redheads but seriously we all hate mondays
Rating: 4.89/5

More motifakes by Silverheart

Reality Lord - February 1, 2016, 11:33 am

....coffee...sprayed through my nose. huge lol.


Yup, its Monday -


TAGS: monday burn
Rating: 4.86/5

More motifakes by mizzdizz

mizzdizz - August 20, 2015, 2:36 am
I have a jackalope and a bigfoot. They cuddle up on the futon and watch the telly most times, but they occasionally go walkabout. Good pets!
vulture - August 19, 2015, 6:29 pm
I keep one as a pet. Goes well with the griffin. They're bestest buds!
mizzdizz - August 19, 2015, 5:41 pm
No, but with a name like vulture, I bet you're a desert rat so me may give my leg a gentle pull now and then! Ever see a jackalope?
vulture - August 18, 2015, 11:55 pm
Mosquito. They are really huge! I know a bloke who had his arm bitten off by one.... (What? Would I lie?)
mizzdizz - August 18, 2015, 8:40 pm
Is that what there called! I've the pics. They look HUGE! If they thrive on flies similar to deer and horse flies, yup, size matters! LOL! What's a mozzie? Thanx Vulture!
vulture - August 18, 2015, 6:26 am
Looks like a huntsman - totally harmless, even though it's the size of your hand. They need to be big to take out the flies and mozzies! The mozzies in Oz have landing wheels!!
mizzdizz - August 18, 2015, 3:33 am
No Cynic, thank gawd! This was somewhere in Australia. I'm in California. I just get black widows and brown recluses----EW! Easily squished with a boot, book, or pointy toe high heel!
thecrotchetyoldcynic - August 17, 2015, 11:52 am
Oh, good God! I hope this wasn't a ph**o in your home :-/


monday! -




yup! -




Must be Monday! -




monday's here! -


TAGS: monday frog
Rating: 4.71/5

More motifakes by mizzdizz

mizzdizz - March 19, 2016, 7:07 pm
True---
ScorpioSeven - March 19, 2016, 7:04 pm
A face that only a mother could love...
mizzdizz - September 10, 2015, 3:42 pm
LOL! When I saw it, I was, 'Monday face!'. Just too mean and ugly to be anything else!
steve1961 - September 9, 2015, 3:49 am
Lucky guess...and I googled it before JW did.
mizzdizz - September 7, 2015, 11:38 pm
S-61, I'm curious, how did you know that?
JesusWept - September 7, 2015, 8:22 pm
Thanks, Steve! I googled it. Ugly little f-er LOL
steve1961 - September 7, 2015, 8:09 pm
It's a Black Rain Frog.
Zeul - September 7, 2015, 6:50 pm
I am with JW .. WTH is that ??
JesusWept - September 7, 2015, 1:15 pm
Holy shyt! What's that??


Stormy Monday -


TAGS: storm monday
Rating: 4.71/5

More motifakes by JesusWept

mizzdizz - May 11, 2015, 6:48 am
Yup! That's Monday alright! LOL!!!!! Good one JW! 5 laughing lions!


MONDAY! -


TAGS: monday be very afraid
Rating: 4.67/5

More motifakes by mizzdizz

Greeny - January 11, 2016, 3:07 pm
omg


You silly ass! -




THIS MONDAY -




I HATE MONDAYS! -


TAGS: mondays suck
Rating: 4.25/5

More motifakes by mizzdizz

mizzdizz - February 9, 2016, 8:44 pm
Thanks!
Rick69 - February 9, 2016, 5:12 pm
Looks good nonetheless. If you're looking to branch out beyond Motifake's generator, practising on Microsoft Paint is always a good place to start out.
mizzdizz - February 9, 2016, 5:02 pm
I have no control over the border. Limited technology. I have to use the poster generator for now.
Rick69 - February 9, 2016, 4:51 pm
Nice composition! Would be even better without the grey border to unify the picture with the text...


monday morning commute -




BDSM -




PREV PAGE